kesayangan saye :)

nuffnang Ads

Thursday, 28 July 2011

♥ ♥ HARIMAU MALAYA TETAP DI HATI ♥ ♥



Assalamualaikum n selamat sejahtera sayang2 semua?? mcm mane arini?? evrythng ok guys? alah.. relex la.. saye pon sakit tekak jugak sampai dah x de suara ni.. maklum la, malam td kan kite bgabung suare bg semangat kat Harimau Malaya..rite?? wlupon cuma dok depan tv smbil mencekik cekedis tp skali skala prangai ni dah mcm korang kat stadium lak...kaki ni asik nak terlompat2 jew..hukhuk.. semangat sukan la katekan.. tangan ngan kaki jangan cakap la..seram sejuk dah..hahaha sempat lagi bace2 ayat fuhh2 kat tv tu... mintak2 ade keajaiban lar.. agak2 lutut ni menggeletar, duduk pon dah x kena, diri pon dah x stabil, saye amik kputusan gigit2 bantal yg ade kat tgn ni wat pnenang jiwa..getaran kat ati ni jgn cakap la..leh pecah termometer dokter2 cinta nok.. 

ok lah, pada pandangan saye, mase game mlm td.. pemain Malaysia menunjukkan semangat juang yg tinggi..nak2 penyokong yg bagi semangat ade lebih kurang 90ribu org..mak datuk..mmg meremangkan bulu roma kucing2 ku.. pada mase pertama saye tgk corak permainan sedikit pilu n nak wat saye mnangis.. bkn ape, barisan pertahanan kite senang je team seberang ni bolos.. rite?? tapi ketangkasan penjaga gol negara yg byk kali selamatkan bola dari terus  masuk gawang mmg amat membanggakan..hahaha yg kat umah ni tgk sampai tergolek2 dok nak tangkap bola...aiceehhh..macam bola ni depan mate jew.. 

sekalipun Malaysia tidak dapat pergi ke pusingan seterusnya..tapi sebagai anak jati Malaysia..ingin saye membuat pengumuman..saya berbangga dengan pencapaian aksi Harimau Malaya mlm td..saye berbangga kerana kalian mara sebagai pejuang sejati negara...anak jati negara..tanah tumpah kalian...jadi banggalah kalian kerana kalian bukannya pemain import yg ingin menaikkan nama negara org laen!!! "wa mmg tabik spring la kat lu orang!!" omg!! terEmo lak makcik..maap ler ea..maklum la..terlalu bangga ngan aksi anak watan..hehehe..jangan marah ea...  




nak info lagi tentang perlawanan malam tadi?? click je kat sini

No comments:

Post a Comment